Home » Bomen planten!
Bomen planten!
Het blijft mooi om bomen te planten terwijl je training aan het geven bent. Oke we planten de bomen niet zelf maar we dragen er wel aan bij. Voor iedere deelnemer van onze trainingen planten we 5 bomen. Dit doen we met onze partner Trees for All. Je ziet misschien ook wel eens posters van ze langs de weg met de tekst ‘Onze wereld heeft meer bos nodig’. Daar dragen we graag een steentje (=boompje) aan bij.
Tot nu toe hebben we al meer dan 550 bomen laten planten namens ons. Mooi toch!

Recente berichten
- Op expeditie naar wendbaarheid 12 mei, 2026
- Weer 200 bomen erbij! 21 april, 2026
- Agile Connect Event – 21 mei 2026: interactief inspireren! 15 april, 2026
- AMIGOS bij kijkje in de keuken van DRIVE 15 april, 2026
- AMIGOS running for trees 15 april, 2026
Ontvang onze updates
Vul je e-mailadres in en ontvang 1x per maand een update in je mail met alle blogs die geplaatst zijn op onze site.